FAQ

Heeft u een vraag? Kijk eerst hieronder of uw vraag reeds beantwoord is. Wanneer dat niet het geval is kunt u het contactformulier invullen.

Wat zijn de betaalmethoden?

In de webshop kunt u betalen met iDeal, PayPal of CreditCard. 

Zijn de rietjes milieuvriendelijk?

De papieren rietjes worden gemaakt van gerecycled papier en zijn biologisch afbreekbaar. Echter zijn papieren rietjes wel voor eenmalig gebruik net als plastic rietjes. Voor hergebruik raden we de metalen rietjes aan. Deze zijn schoon te maken en vele malen te hergebruiken.

Welke verpakking komen de rietjes in?

De papieren rietjes zijn verpakt in een plastic verpakking, rietjes zijn niet individueel verpakt. Metalen rietjes en borsteltjes komen verpakkingsloos.

Hoe maak ik de rietjes schoon?

Papieren rietjes zijn voor eenmalig gebruik. Deze zijn niet schoon te maken. De meeste metalen rietjes kunnen in de vaatwasser. Als dit niet zo is, staat dit vermeld bij de productomschrijving. Wij adviseren wel om de rietjes ook regelmatig met een borsteltje schoon te maken.

Wat zijn de verzendkosten?

Bij een bestelling van €25,- of hoger is de verzending gratis.

Bij een bestelling onder €25,- zijn de verzendkosten €2,49 voor verzending per brievenbuspost. Wil je een Track & Trace code bij een bestelling onder de €25 dan kost de verzending €4,95 

Buiten Nederland is het basistarief €2.95. Afhankelijk van de grootte van de bestelling wordt dit bedrag hoger tot een maximum van €9.95 bij een bestelling van €25 of meer. Dit bedrag weerspiegelt de verzendkosten van PostNL naar het buitenland.

Wat zijn de levertijden

Bestelt u op werkdagen voor 16.00 uur, dan versturen we uw bestelling normaal gesproken dezelfde dag nog. Als u in het weekend bestelt, dan versturen we uw bestelling op maandagochtend. Mocht er onverhoopt vertraging ontstaan bij de verzending, dan nemen we even contact met u op.

Kleine bestellingen worden verzonden als brievenbuspost. Grotere bestelling als pakket. We gebruiken voor al onze verzendingen PostNL. Wanneer de bestelling via pakketdienst verzonden wordt zullen we een Track & Trace code toesturen. Wanneer u dus geen Track & Trace code ontvangt is de bestelling verzonden in een envelop.

Het is mogelijk een Track & Trace code te krijgen, dit kunt u kiezen als verzendoptie.

Zodra wij de bestelling overhandigen aan PostNL zullen zij het zo spoedig mogelijk leveren. Meestal is dit 1 werkdag binnen Nederland, maar ook PostNL garandeert niet dat dit voor 100% van de zendingen gebeurd.

Kan ik mijn bestelling retourneren

Dat is natuurlijk mogelijk, mits de rietjes ongebruikt zijn. Een pakje papieren rietjes bevat 25 rietjes en dienen alle 25 ongebruikt te zijn. Wij kunnen geen pakjes terugnemen met minder dan 25 rietjes. 

Vanwege hygiëne kunnen wij metalen en glazen rietjes helaas niet terugnemen. Vanuit duurzaam oogpunt gebruiken we geen individuele verpakkingen en hierdoor is niet te controleren of de producten gebruikt zijn. 

Wanneer u een pakketje wilt retourneren neem dan contact met ons op binnen 30 dagen na verzending.

Een product is niet (voldoende) op voorraad, wat kan ik doen?

Stuur ons een bericht en wij gaan samen kijken of we aan de vraag kunnen voldoen. We krijgen met enige regelmaat nieuwe voorraad binnen. 

Ik wil de rietjes in mijn (web-)winkel verkopen, kan dat?

Dat kan zeker! Neem contact met ons op om dit te bespreken.  

Ik wil duurzame rietjes gebruiken in mijn horeca bedrijf. Wat zijn hiervoor de mogelijkheden? 

Wij voorzien diverse horeca bedrijven naar grote tevredenheid van metalen rietjes. Uiteraard kunnen we ook voor u kijken wat de mogelijkheden zijn. Korting bij aankoop van grote(re) hoeveelheden is bespreekbaar. 


Ook deze website gebruikt cookies. Daarmee zorgen we ervoor dat je gebruikservaring van deze site optimaal is. Meer informatie
Prima